مقالات

با قلیان چی بخوریم

کشیدن قلیان به یک سرگرمی محبوب در میان مردم از سراسر جهان تبدیل شده است.خیلی از مردم بعد از خرید قلیان این سوال را دارند که با قلیان چی بخوریم. اغلب با دوستان یا خانواده از آن لذت می برند و راهی عالی برای استراحت و آرامش است. هنگام کشیدن قلیان، معمولاً مقداری غذا و نوشیدنی سرو می شود  تا در کنار آن نوش جان کنید. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین مواد غذایی برای خوردن در هنگام کشیدن قلیان می پردازیم.

در کنار قلیان چی بخوریم ؟

1. میوه

میوه ها یک انتخاب محبوب برای خوردن در حین کشیدن قلیان هستند. آنها سالم، با طراوت هستند و به پاکسازی کام کمک می کنند. میوه های محبوب هنگام مصرف قلیان شامل هندوانه، آناناس، انگور و توت فرنگی است. شیرینی طبیعی میوه نیز مکمل طعم تنباکوی قلیان است.

2. آجیل

آجیل منبع بسیار خوبی از پروتئین و چربی های سالم است که آنها را به انتخابی عالی برای میان وعده در هنگام کشیدن قلیان تبدیل می کند. بادام، بادام زمینی و پسته همگی گزینه های محبوبی هستند و می توان آنها را با ادویه هایی مانند پودر فلفل قرمز، پاپریکا یا زیره برای طعم بیشتر چاشنی کرد.

3. پنیر

پنیر گزینه ای عالی برای کسانی است که هنگام کشیدن قلیان می خواهند میان وعده ی مفیدتری داشته باشند. می توان آن را به شکل های مختلف از جمله مکعبی، برش خورده یا پهن سرو کرد. گزینه های محبوب پنیر شامل فتا و چدار است.

4. گوشت ها

اگر به دنبال چیزی سیر کننده تر هستید، گوشت ها می توانند گزینه ای عالی باشند. تکه های کوچک گوشت کبابی یا کبابی مانند مرغ یا گاو می تواند یک میان وعده خوشمزه و رضایت بخش در هنگام کشیدن قلیان باشد.

5. پوره

پوره گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که چیز سبک تری را ترجیح می دهند. هوموس، تزازیکی و بابا غانوش همگی گزینه‌های محبوبی هستند که به خوبی با نان پیتا یا چوب سبزیجات ترکیب می‌شوند.

با قلیان چی بخوریم

6. نوشیدنی ها

نوشیدنی ها جزء ضروری تجربه کشیدن قلیان هستند. آب، چای و آبمیوه همه گزینه‌های محبوبی هستند که به آبرسانی و طراوت کام کمک می‌کنند. برای تجربه لذت بخش تر، می توانید آب میوه را در کنار قلیان خود سرو کنید.
در خاتمه، غذاهای مختلفی وجود دارد که می توان هنگام کشیدن قلیان از آنها لذت برد و پاسخ به پرسش با قلیان چی بخوریم باشند.

میوه ها، آجیل ها، پنیر، گوشت ها، پوره ها  و نوشیدنی ها همگی گزینه های عالی هستند. مهم این است که غذاهایی را انتخاب کنید که مکمل طعم تنباکوی قلیان باشد و به راحتی بخورید و با دوستان به اشتراک بگذارید. همچنین به یاد داشته باشید که برای هیدراته ماندن در هنگام قلیان کشیدن مایعات فراوان بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *