مقالات

برند میا را چقدر می شناسید؟

برند میا را چقدر می شناسید؟

اگر به اصطلاح قلیان باز باشید، حتما نام برند میا امریکایی را شنیده اید! بزرگترین برند تولید کننده قلیان مدرن در جهان، در ادامه به معرفی این برند می پردازیم:

در سال 1931 یک مهاجر لبنانی به نام توفیق ابن انیس به جمهوری چک سفر کرد تا با کریستال معروف و درجه یک بوهمیای چک اولین قلیان های کریستالی جهان را بسازد! و پس از آن و طی 90 سال آینده این برند به مرور به یکی از بزرگترین برند های تولید کننده قلیان در جهان مبدل شده است. این برند که در سراسر جهان فروشگاه ها و کارخانجات متعددی دارد، به تولید قلیان و لوازم جانبی بسیار با کیفیت شهرت دارد.

برند میا

تصویپپری از بنیانگذران برند میا که در فروشگاه این برند در ویرجینیای امریکا گرفته شده است

کارخانجات و فروشگاه های رسمی برند میا:

کارخانجات و فروشگاه های رسمی برند میا که تولید کننده بهترین قلیان های مدرن در دنیا هستند، در 6 کشور جهان شامل امریکا، جمهوری چک، امارات، عربستان، لبنان و ترکیه نمایندگی های فروش داشته، که نمایندگی ویرجینیای امریکا معروف ترین آنهاست. قلیان های خود را به صورت کاملاً منحصر به فرد و با طرح های ثبت شده جهانی طراحی کرده و میفروشد. همچنین در ایران نیز، نمایندگی رسمی برای فروش این قلیان ها وجود نداشته، و این برند در ایران بسیار کمیاب است، اما جای نگرانی نیست چرا که مدل های پرطرفدار و جدید این برند را می توانید از فروشگاه مسترقل تهیه فرمایید.

 

جنس و طول عمر قلیان های میا:

اکثر قلیان های تولید شده برند میا از جنس شمش استیل و شمش برنج بوده که با ظرافت و دقت تمام طراحی و ساخته شده اند. تنگ این قلیان ها نیز همانطور که گفته شد از جنس کریستال بوهمیای چک بوده که بسیار مرغوب است. از آنجایی که فلز استیل در برابر زنگ زدگی، مخدوش شدن، شکستگی و انواع آسیب ها بسیار مقاوم است؛ این قلیان ها طول عمر بسیار طولانی داشته و میتوان یک عمر از آن ها استفاده کرد! اکثر لوازم جانبی تولید شده این برند نیز از جنس استیل بوده و مقاومت و ماندگاری بسیار خوبی دارند.

اختراع جدید برند میا، MX Function :

در قلیان های جدید برند میا از تکنولوژی جدیدی به نام MX Function استفاده شده است، به شکلی که بر روی میل آب قلیان در داخل تنگ یک سوپاپ قرار گرفته، و با دمیدن در قلیان، به جای آنکه مثل سوپاپ های معمولی فقط دود سوخته داخل تنگ تخلیه شود، با استفاده از این فناوری دود سوخته جمع شده در تنگ، تنه و سری قلیان همه باهم از سری خارج می شود و به گفته خود برند میا، امکان بوجود آمدن سردرد را کاهش می دهد. البته لازم به ذکر است که تمامی مدل های برند میا دارای این تکنولوژی نبوده و مدل های جدید تر آن از این تکنولوژی بهره می برند.

محصولات برند میا:

امروزه تولیدات کارخانجات میا بسیار گسترش یافته و تنها به قلیان محدود نمی شود. این برند محصولات بسیار گسترده ای از جمله انواع قلیان های میا، انواع ذغال میا، جاذغالی و تمامی لوازم جانبی را تولید کرده و می فروشد. که البته از میان محصولات مختلف، قلیان ها بخاطر طراحی منحصر به فرد و ذغال نارگیل میا به دلیل کیفیت بسیار بالای آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. از قلیان های معروف آن نیز می توان به مدل های Robusto 500  و MX 2000-4000 اشاره نمود. ناگفته نماند که این برند به عنوان یک برند لوکس شناخته شده و اکثر محصولات آن قیمت قابل توجهی دارند که البته با توجه به کیفیت محصول کاملاً ارزنده می باشد.

برند میابرند میا

خرید و فروش برند میا:

برای خرید قلیان های مدرن میا، میتوانید با مسترقل در ارتباط باشید تا از موجودی مدل های این برند مطلع شوید. و همچنین اگر قلیان کم کارکردی از برند میا دارید، میتوانید آن را به ما بفروشید! لازم به ذکر است که قلیان های برند میا بسیار کمیاب بوده و گاها به تعداد محدود موجود می شوند. و ممکن است همواره در دسترس نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *