مقالات

از برند الخوانکی چه میدانید

برند الخوانکی

اگر بحث قلیان های عربی در میان باشد، حتما نام الخوانکی را شنیده اید، برند مصری که در بهترین کافه ها و سفره خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد، کامدهی فوق العاده و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

نام تجاری یحیی الخوانکی و سعد الخوانکی:

برند الخوانکی که حدود 150 پیش در مصر کار خود را آغاز کرده، به تولید قلیان های بسیار با کیفیت عربی مشغول است. این برند شامل دو زیربرند با نام های یحیی الخوانکی و سعد الخوانکی است.

یحیی الخوانکی و پسران (Yahya Elkhawanaki and Sons) قلیان هایی از جنس استیل و برنج به صورت دست ساز در مقیاس انبوه تولید می کند و به صورت بسیار گسترده در سراسر دنیا به فروش می رسند. میانگین قیمت این قلیان ها حدود 150 دلار بوده و از نظر قدمت و برند پس از خلیل مامون، معروف ترین برند مصری به شمار می رود.

یحیی الخوانکی

برند دوم با نام سعد الخوانکی نیز در مصر به تولید فلیان مشغول است، با این تفاوت که این برند، قلیان های تماماً دست ساز و نفیس را به صورت تولید در تعداد محدود عرضه بازار می کند. قلیان های سعد الخوانکی بسیار کمیاب تر و گران قیمت تر هستند چرا که تعداد آن ها کم است و به عبارتی می توان گفت کلکسیونی تر هستند. جنس آن ها نیز از استیل بوده و کار دست و طرح و رنگ بسیار زیبایی روی آن ها کار شده است.

سعد الخوانکی

کیفیت، ماندگاری، اصالت:

این قلیان ها که همواره اصالت خود را حفظ کرده و به صورت دست ساز تولید می شوند، دارای طرح های قلم کاری منحصر به فرد بوده و از جنس استیل و در برخی موارد برنج هستند. همانطور که میدانید جنس استیل در برابر زنگ زدگی، فشار، مخدوش شدن و… مقاومت بالایی داشته و عمر بسیار طولانی دارد.

بخوانید:  از برند خلیل مامون چه میدانید؟

از نظر کیفیت استفاده نیز برند الخوانکی نیاز به تعریف نداشته، و همه با آن آشنا هستند، کامدهی فوق العاده، زیبایی، طعم گیری مناسب و لذت استفاده از این قلیان ها زبانزد همه قلیان کش هایی حرفه ای است!

بازار خرید و فروش مناسب:

از آنجایی که این قلیان ها بسیار با دوام و ماندگار بوده و همچنین کمیاب هستند و واردات آن ها بسیار دشوار است، حتی به صورت دست دوم نیز به خوبی قابل خرید و فروش می باشند.

افتخار آن را داریم که با وجود دشواری در واردات و کمیاب بودن این قلیان ها، در مجموعه مسترقل مدل های متفاوتی از آن را به شما عزیزان عرضه کنیم، و در خدمت شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *