مقالات

از برند خلیل مامون چه میدانید؟

برند خلیل مامون

برندی که قلیان عربی را با نام آن می شناسند! خلیل مامون معروف ترین برندی است که در مصر تولید می شود؛ و همه ما قلیانی ها از زیبایی و کیفیت آن بارها لذت برده ایم! در ادامه به معرفی این برند و ویژگی های آن می پردازیم:

اولین برند تولید کننده قلیان در مصر:

شاید قابل باور نباشد! اما برند خلیل مامون بیش از 150 سال است که به تولید قلیان مشغول است. این برند از ابتدا در کشور مصر کار خود را آغاز کرده و همواره با حفظ اصالت خود، به صورت کاملاً دست ساز قلیان های منحصر به فرد خود را تولید می کند. معروف ترین مدل خلیل مامون که احتمالا همه ما آن را دیده و با آن قلیان کشیدن را تجربه کرده ایم، مدل دوقپه شب و روز یا به اختصار همان دو قپه است.

خلیل مامون دو قپه

قلیان های خلیل مامون با گذشت این همه سال و با این همه تجربه، اصالت خود را حفظ کرده و به شکل تولید کارخانه ای در نیامده اند و توسط افراد متخصص به صورت کاملا دست ساز تولید می شوند، و در اکثر مدل های آن در تمامی قسمت های بدنه حتی میل آب عبارت خلیل مامون حک شده است. و علاوه بر آن کار دست زیبایی بر روی تنه آن ها انجام می شود

خلیل مامون کزاز

مدل های بسیار خاص و تولید محدود:

علاوه بر آن برند خلیل مامون تنها برند مصری است که قلیان ها را با آلیاژ های دیگری از استیل همراه با مس و… و به رنگ های مسی و دودی به صورت تولید محدود (Limited Ediotion) نیز تولید کرده که البته بسیار کمیاب هستند. اما جای نگرانی نیست چراکه مسترقل در گردآوری قلیان های خاص و کلکسیونی تولید محدود تخصص داشته، و می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید، البته در تعداد بسیار کم!

خلیل مامون محدودکیفیت مثال زدنی و استفاده به مدت یک عمر:

قلیان های خلیل مامون از استیل یا آلیاژ های آن تولید شده و از این نظر مقاومت بی نظیری دارند، این قلیان ها عمر بسیار طولانی داشته و هرگز نیازی به تعویض و تغییر آن ها ندارید، درحالیکه اگر از آن ها خسته شوید حتی به صورت دست دوم هم مشتری های بسیاری دارد! از نظر کامدهی هم خلیل مامون در بالاترین سطح قرار داشته و لذت استفاده از آن بی نظیر است.

مثل همیشه ما در کنار شما هستیم و مجموعه متنوعی از قلیان های عربی را برایتان گردآوری کرده ایم، که می توانید برای خرید آن ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *