مقالات

تنباکو دوسیب|مقایسه 3 تااز بهترین تنباکو های دوسیب

تنباکو دوسیب

تنباکو دوسیب از شاخص ترین طعم های قلیان است و  در مقایسه با  انواع تنباکو های میوه ای،نیکوتین بیشتری داشته و به همین دلیل مصرف آن برای افراد مبتدی و تازه کار توصیه نمی شود.

تنباکوی دو سیب از سنگین ترین تنباکوهای موجود در بازار میباشد ما برای شما بهترین تنباکوی دوسیب و مقایسه هرکدام باهم را برسی می کنیم:

تنباکو دوسیب

1.تنباکو دوسیب|خلیج (Khaleej):

یکی از بهترین تنباکو های دوسیب می توان به دوسیب ازبرند خلیج اشاره کرد که ساخت کشور امارات میباشد،ازآنجایی که تنباکو دوسیب فاخر مزه شیرین دارد و طعم دوسیب نخل مزه تلخی دارد .دوسیب خلیج توانسته با ترکیب دو طعم نخل و فاخر یه طعم خاصی و بی نظیر عرضه کند که شما به جای خرید دو تنباکو از یک تنباکو  استفاده میکند. همچنین برند خلیج به جای گلیسیرین از عسل استفاده کرده و این باعث طبیعی بودن این تنباکو می گردد.

2.فاخر(ALFAHHER)

تنباکو  فاخر یکی از بهترین دوسیب هایی است که قلیان کش ها با این طعم آشنایی دارند. طعم شیرین دوسیب الفاخر باعث شده که طرفداران دوسیب که تمایل به کشیدن طعم شیرین دوسیب دارند تنباکو دوسیب فاخر را انتخاب کنند.این تنباکو دوسیب کاملا اورجینال بوده و تولید کشور امارات می باشد،از آن جایی که این محصول گرم و سنگین است معمولا برخی از قلیان کش ها آن را به همراه تنباکوهای دیگر ترکیب می کنند مانند نعنا و آلبالو و هلو

از ویژگی های تنباکو دوسیب فاخر میتوان به: ماندگاری طولانی مدت، کام دهی عالی، طعم بی نظیر و عطر عالی آن اشاره کرد.

3.نخل(NAKHLA)

نخل دو سیب، طعمی کلاسیک در دنیای تنباکوی قلیان، به دلیل طعم متمایز و جذابیت همیشگی خود شهرت زیادی به دست آورده است. تنباکو دو سیب نخل طعم تلخی دارد و سنگین تر از سایر دوسیب هاست برای همین می توان آن را با طعم های دیگر مخلوط کرد تا ترکیبات منحصر به فردی ایجاد کند. ترکیبات محبوب عبارتند از نعناع، پرتقال ترکیب نمود .

تنباکو نخل تولید مصر است و این برند از اصیل ترین برندهای تولید تنباکو است. وقتی نخل تنباکو دو سیب به درستی آماده شود، دودی صاف و خوش طعم ایجاد می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *