مقالات

معرفی تنباکو جدید | 8 تا از جدید ترین تنباکوهای سال

تنباکو جدید

آیا از کشیدن طعم های تکراری خسته شده اید؟در این پست به معرفی آخرین تنباکو جدید موجود در بازار می پردازیم و طعم های مختلف را بررسی می کنیم.اگر شما هم از طعم هایی مانند دوسیب و پرتقال خسته شده اید و به دنبال تنوع در قلیان کشیدن هستید این پست می تواند برای شما جالب باشد

1.معرفی تنباکو جدید|تنباکو خلیج (Khaleej)

تنباکو خلیج  از معروف ترین و جدید ترین تنباکوها هستن که به بازار ها عرضه میشوند، تنباکو خلیج که با برند خلیج و ساخت کشور امارات است به جای گلیسیرین در آن از عسل استفاده می شود.برند خلیج طعم های بسیار متنوع و خاصی دارد که به بررسی این طعم ها می پردازیم:

هاوایی:

یکی دیگر از انواع تنباکو جدید ،هاوایی است ترکیبات این تنباکو از برند محبوب خلیج،انبه،آناناس و لیمو می باشد . اگر طرفدار طعم های استوایی هستید این طعم جذاب را از دست ندهید .طعم غالب این تنباکو انبه است و همه پسند است.

لیدی کیلر:

یکی از پرفروش ترین طعم های برند خلیج لیدی کیلر است . این طعم در میان خانوم ها هم طرفداران زیادی دارد و به دلیل اینکه اکثرا آن را می پسندند در مهمانی ها و مجالس استفاده می شود. ترکیبات لیدی کیلر طالبی،انبه،توت فرنگی و نعنا که طعم فوق العاده ای دارد.

تنباکو جدید لیدی کیلر

بلاچاو:

بلاچاو از بهترین و جدید ترین تنباکو های برند خلیج هستش وجدیدا وارد بازار شده که ترکیبات آن هلو، طالبی و پشن فروت، و پیشنهاد میکنم اگر به دنبال طعم بسیار خاصی می گردید طعم بلاچاو را حتما امتحان کنید.

2.تنباکو آدالیا(ADALYA)

تنباکو آدالیا ساخت کشور ترکیه است البته در کشور های اردن و امارات نیز تولید می گردد .طعم خاص و بی نظیر برند آدالیا مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است،چون حجم دودی که در تنباکو آدالیا هست را در هیچ تنباکویی پیدا نخواهید کرد.

لاو:

طعم لاو از ترکیب هلو ،طالبی،آدامس ونعنا میباشد که یک طعم خاص و خنکی دارد. این طعم در مدت کمی که وارد بازار ایران شده است توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند به گونه ای که می توان گفت پرفروش ترین تنباکو آدالیا ،لاو است.

بغدادی:

اگر تمایل دارید که طعم قلیانتان شیرین و گرم باشد و همچنین از طرفداران طعم های سنگین قلیان هستید بغدادی میتواند برای شما انتخاب خوبی باشد . ترکیبات بغدادی:  انگور ، هلو ،توت فرنگی و نعنا

تنباکو جدید بغدادی

شب های تهران :

یک طعم کاملا ایرانی ،طعم شب های تهران جدا از نامش ،طعم بسیار جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد . در بسیاری از کافه ها و رستوران ها این طعم به منوی قلیان اضافه شده و این امر باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد. ترکیبات شب های تهران شامل: طالبی،هلو،و نعنا

شیخ مانی:

اگر قلیان کش قدیمی هستید و قلیان کشیدن را از تنباکوی موز شروع کرده این پیشنهاد ما به شما شیخ مانی است .شیخ مانی ترکیب میوه های گرم استوایی است و اگر طعم های استوایی برای شما جذابیت دارند لذت استفاده از این تنباکو جدید را از دست ندهید .ترکیبات شیخ مانی شامل : موز،آناناس و نعنا

تنباکو جدید شیخ مانی

شب های مسکو:

از دیگر انواع تنباکو جدید شب های مسکو است . اگر دنبال طعمی خاص از برند تنباکو آدالیا هستید ما به شما تنباکو شب های مسکو را  پیشنهاد میکنیم که این تنباکو از ترکیبات جذاب هندوانه،هلوآبدار و نعنا تشکیل شده که طعم خاص و بی نظیر ازدیگر تنباکو ها را به شما میدهد و شمارا جذب خودش میکنه و مطمئن هستیم از خرید این طعم از برند آدالیا پشیمان نمی شوید.

تنباکو جدید مسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *