مقالات

تنباکو سبک یا سنگین|کدام طعم ها سبک و کدام سنگین هستند.

تنباکو سبک یا سنگین

 انتخاب تنباکو سبک یا سنگین به سابقه ی قلیان کشیدن و سلیقه شما بستگی دارد. قطعا اگر تازه کار هستید نباید به سراغ طعم های سنگین بروید زیرا ممکن است از قلیان زده شوید. در این مقاله به بررسی طعم های سبک و سنگین قلیان می پردازیم:

1.تنباکو سبک یا سنگین|طعم های سنگین قلیان:

دوسیب اولین اسمی است که تو طعم های سنگین قلیون به گوشمون میخوره و برای هممون آشناست.
بعد از دوسیب آلبالو و انگور در مقام دوم هستند البته که دوتا از معروف ترین طعم های سنگین دوسیب آلبالو و دوسیب انگور هست که توی تمام قهوه خونه ها اسمشونو شنیدیم.

جدیدا برخی طعم های میکس از برند های معروف هم به صورت سنگین عرضه شده اند ، مثلا ملکی که یک کمپانی اماراتی هست طعم کوپوکاپانا را به عنوان طعمی سنگین عرضه کرده که ترکیبی از بری های سنگین است و به جرئت می توان گفت دست کمی حتی از آلبالو خالی هم ندارد.

خلیج دیگر کمپانی اماراتی هست که طعمی به نام بلومیکس عرضه کرده که ترکیب بلوبری ، آلبالو و یخ هست و چون قسمت اصلی آن را آلبالو تشکیل داده پس سنگین محسوب میشه.

تنباکو سنگین

2.طعم های متوسط

به جز طعم های سنگین طعم های شیرین جز متوسط ها محسوب می شوند به عنوان مثال انبه یک طعم متوسط از لحاظ سنگینی می باشد. طعم هایی مانند شاتوت بستنی ،انگور نعنا و هندوانه نیز از طعم های نیمه سنگین محسوب می شوند.

تنباکو نیمه سنگین

3. طعم های سبک

امروزه با توجه به گسترده شدن طعم های جدید و خاص و فراگیری استفاده از قلیون های مدرن تنباکو  سبک دارای محبوبیت بیشتری شده اند. برای خرید تنباکو سبک یا سنگین می توانید در همین سایت به صفحه تنباکو سر بزنید

معروف ترین طعم های سبک که از قدیم شنیده ایم می توان به آدامس دارچین ، پرتغال نعنا ، هندوانه نعنا و … اشاره کرد ولی امروزه کمپانی های معتبر تولید کننده در دنیا طعم های سبک و خاص بی نظیری تولید کرده اند که برای آشنایی بیشتر آن ها می توانیم به لیست تنباکو خلیج و تنباکو آدالیا اشاره کنیم.

 

تنباکو سبک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *