مقالات

مزیت قلیان مدرن

مزیت قلیان مدرن

همانگونه که میدانید قلیان ها انواع مختلفی دارند از جمله قلیان مدرن ، چوبی ،عربی ،برنجی و … که چنانچه قصد خرید قلیان ما در این پست قصد داریم چند مورد از مزایای قلیان مدرن نسبت به بقیه را بررسی کنیم.

1. شیک بودن

ار مهمترین ویژگی های قلیان مدرن این است که این قلیان ها معمولا ظاهر زیبایی دارند و چشم هر بیننده ای را خیره میکنند .

قلیان مدرن

2.آب بندی

قلیان مدرن معمولا به دلیل پیچی یا کلمپی بودن تنگ هایشان نیاز به آب بندی خاصی ندارند و تنه و تنگ به صورت پیچی یا کلمپی کاملا محکم به هم متصل شده اند .

3.شلنگ

شلنگ قلیان های مدرن معمولا سیلیکونی میباشد که هم از نظر بهداشتی هم طول عمر نسبت به انواع دیگر شلنگ برتری دارند. این شلنگ ها تماما قابل شست و شو بوده و میتوانید هر موقع که احساس کردید نیاز به نظافت و شست و شو دارند این کار را با خیال راحت و بدون ترس از خرابی شلنگ انجام دهید.

4.جنس بدنه

جنس بدنه قلیان مدرن معمولا از استیل یا آلومینیوم میباشد . برتری ای که آلومینیوم و استیل نسبت به برنج و آهن دارند این است که مثل آهن زنگ نمیزنند و مثل برنج بعد از مدتی حالت کپک زدگی پیدا نمیکنند و از این جهت بسیار بهداشتی تر میباشد و طول عمر بیشتری نیز دارند.

5.قابل حمل بودن

قطعات و اجزای  قلیان مدرن معمولا  برخلاف قلیان های برنجی و عربی جدا میشوند و همگی داخل یک کیف جای میگیرند .اکثر قلیان های موجود در مسترقل به همراه کیف عرضه میگردند. پس چنانچه مدام در حال جابجایی هستید و قلیان از ارکان همیشگی موجود در صندوق عقب خودرویتان میباشد ما قلیان های مدرن را به شما پیشنهاد میدهیم.

6. تعویض طعم

اگر از کسانی هستید که تمایل دارید گهگاه طعم قلیانتان را عوض کنید قلیان مدرن با یک شست و شو این امکان را به شما میدهند . البته این به این معنی نیست که هربار طعم قلیانتان را تعویض کنید زیرا بعد از مدتی متوجه میشوید که طعم ها ترکیب شده و دیگر قلیانتان طعم دلخواه را نمیدهد . مثلا بعد از 2،3 ماه که از یک طعم خسته شدید میتوانید تنه و تنگ قلیان را بشویید و طعم جدیدی برای قلیانتان انتخاب نمایید.
برای مشاهده قلیان های مدرن مسترقل اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *